Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Belangwekkend
 Kletspraat Schoorl : Overige aangelegenheden : Belangwekkend
Bericht ikoon Onderwerp: RABO Petten(Onderwerp gesloten Onderwerp gesloten) Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Pagina  van 2 Volgende >>
Schrijver Bericht
Henk van H*
superposter
superposter

Lid geworden: 26 Maart 2005
Lokatie: Netherlands
Online status: Offline
bullet Onderwerp: RABO Petten
    Geplaatst op: 19 November 2007 om 13:26
Toch nog maar even reageren, want die foto op de homepage is wel erg mooi. Er wordt hier op het scherp van de snede gesprint. Wijkt Vincent nou van z'n lijn af, of lijkt dat maar zo.LOL.
Wel knap dat Vincent dit presteert na de hele zomer nietsWink gedaan te hebben.Clap
Ook knap natuurlijk van Lex, Toon, Patrick en de anderen die gisteren op het toch nog zware parcours alles gegeven hebben.

Staan er nog meer foto's van deze fotograaf op het web?
HvH
IP IP gelogd
Jeroen vV
friends
friends

Lid geworden: 21 Januari 2005
Lokatie: Virgin Islands
bullet Geplaatst op: 19 November 2007 om 15:01
Het was wel een zwaar parcours, ik ging bijna 'out' op de fiets terug naar huis met wind tegen Dead
En Tom maar lachen...
IP IP gelogd
KLEIN
friends
friends

Lid geworden: 26 September 2005
Lokatie: Netherlands
bullet Geplaatst op: 19 November 2007 om 15:10
Inderdaad ontzettend knap!! Ik denk dat ik ook maar een paar maandjes ga rusten . . . .

Vincent van harte. Klasse prestatie!! Wel oppassen hoor, voor je het weet wordt je verbannen naar de Top-klasse.

Gr,

J.

IP IP gelogd
mtbschoorl
Admin Group
Admin Group

Lid geworden: 01 October 2003
Lokatie: Svalbard
bullet Geplaatst op: 19 November 2007 om 15:49
In eerste instantie geplaatst door Henk van H*

Staan er nog meer foto's van deze fotograaf op het web?
Fotograaf Julian. Nog 2 foto's en die van de homepage in origineel: http://picasaweb.google.nl/mtbschoorl/RaboPetten2007 Die is nog mooier. Vincent wijkt inderdaad van z'n lijn zo te zien. Toon klaagde daar al over. Aan de andere kant, ruimte zat. En Toon moet maar leren niet zo braaf te zijn en z'n lijf er eens in te gooienNuke

Wat mezelf betreft wel tevreden. Ik was niet van plan te starten want had 2 weken echt helemaal niks gedaan vanwege een blessure. Maar met het oog op EPE toch een half uurtje voor de start besloten mee te doen. Want rust is  wel eens lekker, maar je bent wel meteen alle zuurstofschuldweerstand kwijt. En bij EPE komt het nou eenmaal op de eerste km aan.  IK heb dus verschrikkelijk afgezien de 1e ronde. En daarna werd ik ook nog eens geregeld op de lange rechte stukken ingehaald. Dat overkomt me eigenlijk nooit. Er valt dus wel wat te repareren met het oog op EPE.
IP IP gelogd
Toon
MTB'er
MTB'er

Lid geworden: 04 Februari 2007
bullet Geplaatst op: 19 November 2007 om 19:31
naja klagen, het was even een teleurstelling. Vincent heeft alles op kop gereden dus hoor ik dat niet te doen.
Aan de andere kant leer ik hier ook weer van, deze rabotop serie heeft me al aardig wat bijgebracht en ik zie in dat snel starten belangrijk is.

Bij de start van EPE lied ik altijd iedereen zijn gang gaan op het stukje asfalt bij de start, ik dacht altijd, dit maak ik wel goed op het strand. Dit jaar zit ik er ook gewoon goed bij, bij de start Tongue

Maar ik begon in de sprint net aardig op gang te komen. Ik heb Patrick Ypelaan ook nooit zien komen (uberhaupt ook niet doorgehad dat hij in ons groepje reed), ik dacht dat hij 3de werd maar met grote ogen keek ik er van op dat ze naar mijn naam vroegen en mij te verzoeken naar het podium.

Er staat trouwens nog een fout in de uitslag wat betreft Erik Peet dan, deze heeft zover ik weet ook de hele wedstrijd bij Vincent en mij gereden echter staat hij als 73ste in de uitslag.

Ik zie ook dat ik opgeschoven ben in het algemeen klassement naar de 2de plaats. Jammer dat in Enkhuizen niet kan rijden, hierdoor loop ik de dubbele punten mis en vergooi ik het eindklassement.

Kreeg het 2 weken geleden te horen dat ik dan al op wintersport zou zijn.

Bedankt nog voor alle support, heb vaak me naam gehoord!
IP IP gelogd
eagle
MTB'er
MTB'er

Lid geworden: 20 Mei 2006
bullet Geplaatst op: 19 November 2007 om 19:57
Toon,als je wil zien hoe je de laatste 25 mtr verlopen dan moet je even op de site van de mtb de zeeleeuw kijken bij ron`s foto`s(staat links)Big%20smilevanaf foto 0119 zie je hoe je nog net word voorbij gestreeftAngry

Zelf ook voor het eerst met zoiets mee gedaan en lekker achteraan gestartSmile om te kijken hoe zo`n wedstrijd verloopt.
Na zaterdag op de veluwe nog hebben rond gereden met vele zeeleeuwen(ook Vincent)viel het me mee met de benen en zal misschien de andere twee ook proberen te rijden,maar dan wel iets meer naar voren met de startLOL
  Winkeagle
IP IP gelogd
Toon
MTB'er
MTB'er

bullet Geplaatst op: 19 November 2007 om 20:24
Ik zie dat ik de verkeerde kant heb gekozen met de sprint, ook inverband met achterblijver.

En als ik het zo zie, zoals ik ook dacht toen ik over de streep kwam dat ik 4de was geworden.
De jury stond er nog wel bovenop!

Maar 2de in het algemeen klassement had ik toch in iedergeval bereikt
IP IP gelogd
Julian
friends
friends

Lid geworden: 24 Januari 2005
Lokatie: Papua New Guinea
bullet Geplaatst op: 19 November 2007 om 21:05

Die sprint was in ieder geval mooi om te zien! Ik weet niet of er iemand uit het groepje nog geprobeerd heeft om eerder weg te rijden om sprinten te voorkomen, maar dit is voor de toeschouwers in ieder geval een stuk beter.Clap

Saikuringu ni iku (Go on a bike ride)
IP IP gelogd
VincentH
friends
friends

Lid geworden: 27 September 2005
Lokatie: Saint Vincent
bullet Geplaatst op: 19 November 2007 om 22:08

In eerste instantie geplaatst door Henk van H*

Er wordt hier op het scherp van de snede gesprint. Wijkt Vincent nou van z'n lijn af, of lijkt dat maar zo..

Ik wijkte wel van mijn lijn af (is dat maar uit de wereld), ik deed dit echter niet bewust om Toon (of 1 van de anderen) te blokken.  

Over de rest van de wedstrijd kan ik eigenlijk vrij kort zijn, ik had een super start. Er viel voor mijn neus een gaatje en ik kon via het knollenveld aan de linker kant zo iedereen voorbij rijden. OP het grintpad reed ik op de 5de plek. Bij het opgaan van de dijk de 2de plek overgenomen. Eigenlijk iedere ronde verwacht dat iemand zou overnemen en bij me weg zou rijden, toen dit niet gebeurde toch iets rustiger gaan rijden (voor het geval dat). In de laatste 2 ronden nog wel geprobeerd te versnellen op sommige punten om maar iemand te lossen, maar dit was niet echt een succes. Volgens mij gingen we met z'n vieren op de streep af, ik weet alleen dat Toon hierbij zat, de andere 2 rijders kon ik niet.

Toon nogmaals mijn excuus (mocht je het gevoel hebben dat ik je heb geblokt, was absoluut niet mijn bedoeling). Overigens wel een mooie foto van de fotofinish, Julian.

ps Henk, ik heb de afgelopen zomer niet helemaal niets gedaan, alleen zeer weinig gedaan met een stuur in handen meer met dingen met een steel.

groeten,

Vincent H
IP IP gelogd
Toon
MTB'er
MTB'er

bullet Geplaatst op: 19 November 2007 om 22:40
Nee hoor Vincent geen probleem! Dat is de sport en de strijd, mooier dan zoiets is er bijna niet.
IP IP gelogd
Pagina  van 2 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum
je kan geen berichten verwijderen in dit forum
je kan geen berichten bewerken in dit forum
je kan geen enquêtes creëren in dit forum
je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.04
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide

Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.