![]() |
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| Marathons | |
| |
|
| Schrijver | Bericht |
|
Jur. Manneveld
MTB'er
Lid geworden: 28 Juli 2010 Online status: Offline Berichten: 1 |
![]() Kalender activiteit: TransalpGeplaatst op: 28 Juli 2010 om 19:13 |
|
Dit had ik niet willen missen. Ondanks de gebrekkige voorbereiding door een gebroken pols en een stevige griep, het Transalp avontuur aangegaan met mijn maat Hans Leek. Met de pols in een stevig korset ingepakt moest het lukken. De eerste twee etappes werden gekenmerkt door kramp. Dat had tot gevolg dat we een lage klasseringen reden. Echter vanaf de derde etappe waren de benen warm gelopen en was er van kramp geen sprake meer. De etappes waren stuk voor stuk zwaar maar heel mooi. Iemand die hem 7 keer had gereden noemde deze Transalp de mooiste. We zijn als 16e geëindigd in onze klasse, jammer van de eerste slechte twee dagen. Maar ons doel, de Transalp uitrijden, is behaald. Dat is mede te danken aan Erik, Thijs, Yvette en Valery. Thijs heeft nog twee etappes in een Belgisch team gereden en dat beviel hem uitstekend. Ook Martin en Bob (Bike Action) hebben het uitgereden en konden we onze ervaringen mee uitwisselen. Nog een weekje vakantie in Italië en dan de Schoorlse duinen weer in. Jur. |
|
|
55+PAS
|
|
IP gelogd |
|
|
jeroen
friends
Lid geworden: 11 Januari 2006 Lokatie: Oman Online status: Offline Berichten: 183 |
![]() Geplaatst op: 28 Juli 2010 om 21:51 |
|
proficiat Jur! mooi gedaan!
|
|
|
www.mtbollenstreek.nl
|
|
IP gelogd |
|
|
BOSS
superposter
Lid geworden: 21 Januari 2005 Lokatie: Tuvalu Online status: Offline Berichten: 1077 |
![]() Geplaatst op: 28 Juli 2010 om 22:50 |
|
en om deze woorden wat kracht bij te zetten, de beelden.
|
|
IP gelogd |
|
|
Henk van H*
superposter
Lid geworden: 26 Maart 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 995 |
![]() Geplaatst op: 29 Juli 2010 om 09:39 |
|
Allemaal heel goed gedaan! Het lijkt me een schitterend avontuur. |
|
|
HvH
|
|
IP gelogd |
|
|
mtbschoorl
Admin Group
Lid geworden: 01 October 2003 Lokatie: Svalbard Online status: Offline Berichten: 435 |
![]() Geplaatst op: 31 Juli 2010 om 03:14 |
|
Vanachter het 7e lumberjack breakfast en 12 kilo verder (het einde nog niet in zicht) proficiat. En ik zal jullie steun over een paar weken kunnen gebruiken
|
|
IP gelogd |
|
|
zandhopper
friends
Lid geworden: 18 April 2007 Online status: Offline Berichten: 371 |
![]() Geplaatst op: 01 Augustus 2010 om 14:15 |
|
Ziet er wel super(zwaar) uit; en heel mooie beelden. Proficiat!!
Heb 2weken in de Jura vertoefd, heerlijk gefietst, veel off-road, mooie slechte paden en veel vtt-routes. Leuk gebied. Alleen hard op mijn snufferd(sufferd) gegaan bij het oprijden vd campingstoep. ![]() |
|
IP gelogd |
|
|
ouwe
MTB'er
Lid geworden: 13 Mei 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 121 |
![]() Geplaatst op: 02 Augustus 2010 om 20:37 |
|
Sterk volk , die Callantsoogers. Van harte Jur mooie prestatie! mooie foto,s ook Boss. Krijg nu wel heel erg de kriebels. Ga iets dergelijks rijden ( welliswaar op toer snelheid maar toch) Moet nog wachten tot eind augustus. En hu Jur hebben ze ook 60 plus passen?
|
|
|
ouwe mountainbiker
|
|
IP gelogd |
|
|
backflip
MTB'er
Lid geworden: 30 October 2005 Online status: Offline Berichten: 20 |
![]() Geplaatst op: 03 Augustus 2010 om 16:27 |
|
de oudste was 67 jaar
|
|
|
epic en jeep
|
|
IP gelogd |
|
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|