![]() |
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| Status Parcours | |
|
| |
|
| << Vorige Pagina van 17 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
zandhopper
friends
Lid geworden: 18 April 2007 Online status: Online Berichten: 371 |
![]() Geplaatst op: 08 Februari 2010 om 14:57 |
|
Parcours; nog beter.
![]() Vorm ; ietsje beter ![]() Kou ; extra sokken, extra broek, extra fleeceje en extra buffy; te doen. ![]() |
|
IP gelogd |
|
|
Jelle
MTB'er
Lid geworden: 08 Januari 2010 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 6 |
![]() Geplaatst op: 09 Februari 2010 om 08:24 |
|
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat het parcour a.s. zaterdag en/of zondag gesloten is
.
Klopt dit? Heeft iemand hier meer info hierover. |
|
IP gelogd |
|
|
phicoh
MTB'er
Lid geworden: 24 Januari 2010 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 6 |
![]() Geplaatst op: 09 Februari 2010 om 09:44 |
|
Zondag is de 'Groet uit Schoorl' loop.
|
|
IP gelogd |
|
|
BOSS
superposter
Lid geworden: 21 Januari 2005 Lokatie: Tuvalu Online status: Offline Berichten: 1077 |
![]() Geplaatst op: 10 Februari 2010 om 07:42 |
|
parcours is gewoon open!
|
|
IP gelogd |
|
|
zandhopper
friends
![]() Geplaatst op: 13 Februari 2010 om 16:03 |
|
Maar er hangen dus wel degelijk bordjes; zondag 14-2 van 10 tot 16 afgesloten>
![]() Maar t is goed te rijden, beetje pruttig. ![]() |
|
IP gelogd |
|
|
BOSS
superposter
Lid geworden: 21 Januari 2005 Lokatie: Tuvalu Online status: Offline Berichten: 1077 |
![]() Geplaatst op: 14 Februari 2010 om 08:45 |
|
1: belachelijk!
2: Dat zou toch iets beter gecommuniceerd kunnen worden. 3: ik zou me er niet te veel van aantrekken 4: wat zou de reden zijn? 5: de meeste MTBers rijden toch DtD |
|
IP gelogd |
|
|
Bartho
MTB'er
Lid geworden: 01 Januari 2009 Online status: Offline Berichten: 39 |
![]() Geplaatst op: 14 Februari 2010 om 21:27 |
|
Geen enkele loper gezien tussen 10 en 11:30 op of rond het parcours. Wel wat linten, maar daar kwamen we wel doorheen. Geweldige status van het parcours! Op wat gladde plekken na, waardoor de grond iets te hard op me af kwam, zonder schade toch nog 43 minuten.
|
|
IP gelogd |
|
|
phicoh
MTB'er
Lid geworden: 24 Januari 2010 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 6 |
![]() Geplaatst op: 15 Februari 2010 om 00:03 |
|
In eerste instantie geplaatst door Bartho Geen enkele loper gezien tussen 10 en 11:30 op of rond het parcours. Wel wat linten, maar daar kwamen we wel doorheen. Dat is niet zo gek want de wedstrijd start om 11:00 en het stuk dat het parcours kruist komt pas na 10km. Ik had eigenlijk ook Schoorl zullen lopen, maar na een adventure race gisteren zat dat er toch niet meer in. |
|
IP gelogd |
|
|
zandhopper
friends
![]() Geplaatst op: 15 Februari 2010 om 12:14 |
|
Status ; zeeeeeeeeeeer goed!!
Dus wie energie overheefd; op de fiets en knallen!! ![]() |
|
IP gelogd |
|
|
dommel
MTB'er
Lid geworden: 01 Januari 2010 Online status: Offline Berichten: 3 |
![]() Geplaatst op: 15 Februari 2010 om 16:50 |
|
Inderdaad zeeeer goed !
De bodem is keihard mét goede grip. Vooral de afdaling van de Zuidwestnok is een wasbord dat alles doet klapperen. M'n maat op zijn oldschool veringloze Cannondale had overal pijn ! ![]() |
|
IP gelogd |
|
| << Vorige Pagina van 17 Volgende >> |
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|