![]() |
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| Belangwekkend | |
| |
|
| << Vorige Pagina van 15 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
zandhopper
friends
Lid geworden: 18 April 2007 Online status: Offline Berichten: 371 |
![]() Geplaatst op: 11 Juli 2010 om 14:00 |
|
Netelig, pruttig en bramig;
-net onder de 27 gereden. -nu schrammig jeukerig en de douche baggerig! ![]() ![]() |
|
IP gelogd |
|
|
Willy78
friends
Lid geworden: 12 Mei 2005 Online status: Offline Berichten: 263 |
![]() Geplaatst op: 12 Juli 2010 om 07:31 |
|
In eerste instantie geplaatst door zandhopper Netelig, pruttig en bramig; -net onder de 27 gereden. -nu schrammig jeukerig en de douche baggerig! ![]() ![]() Maar met name met FastFredjes (dé banden als het droog is); erg glad! |
|
|
Als je nooit remt, rij je te langzaam!
|
|
IP gelogd |
|
|
yo-eddy
MTB'er
Lid geworden: 30 October 2005 Lokatie: Vatican City State Online status: Offline Berichten: 31 |
![]() Geplaatst op: 12 Juli 2010 om 09:26 |
|
Had gisteren het idee dat ik ergens in de Jungle van Z-Amerika aan het fietsen was, overal groen, broeierig warm en veel plassen en modder.... toch wel een aparte ervaring
|
|
IP gelogd |
|
|
Lange Jan
MTB'er
Lid geworden: 21 Januari 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 46 |
![]() Geplaatst op: 28 Juli 2010 om 10:47 |
|
Iemand afgelopen week nog een rondje gemaakt ?
Ben van plan om vanavond met de kids te gaan rijden.
|
|
|
Zoals Fred al jaren zegt: "Eens allemaal op een Scalpel nou ja voor mij een Rush dan"
|
|
IP gelogd |
|
|
Henk van H*
superposter
Lid geworden: 26 Maart 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 995 |
![]() Geplaatst op: 28 Juli 2010 om 10:53 |
|
Ja, ik heb er onlangs een paar keer gereden. Eergisteren reed ik frontaal op een loslopende hond op een single track tussen de brandnetels
En die keer daarvoor moest ik halsbrekende toeren uithalen om niet tegen een illegaal paard aan te knallen (daar zat een mens op).
Het zal nu wel glad zijn hier en daar.
|
|
|
HvH
|
|
IP gelogd |
|
|
Dennis Diving
MTB'er
Lid geworden: 09 April 2009 Online status: Offline Berichten: 2 |
![]() Geplaatst op: 28 Juli 2010 om 13:41 |
|
Hallo iedereen,
Gisteren hebben een collega en ikzelf twee ronden op geestmerambacht gereden.
Het eerste stuk is op sommige plaatsen plaatselijk nog wat zanderig, beetje op letten dus.
Het ''vernieuwde'' deel is goed behalve sommige stukken achterin, daar is de groei van de planten zo erg dat deze gewoon over het parcour heen groeien.
Dat je een paar planten kopt met je helm is een zekerheidje.
Het gehele parcour is droog en hard.
De rondentijden van ons waren 31.30 en 29.50 minuten, helaas had ik in de 2e ronden wel me achterwiel krom gereden.
Veel plezier
Dennis
|
|
IP gelogd |
|
|
zandhopper
friends
![]() Geplaatst op: 12 Augustus 2010 om 17:24 |
|
GMA:Hou je van je fiets afbikken en je schoenen leegspuiten een aanrader!
Mijn tante was bij mijn ouders op visite en daar ze gingen wandelen bij het GMA ging ik vandaag niet linksaf naar Schoorl maar rechtsaf naar het GMA. Na de discussie met de koffiejuf(weinig jeu aan hoor) die of; A; niet weet dat je geen slot hebt B; zowiezo een hekel aan atb's heeft gezellig aan de koffie. Daarna uiteraard het plan 2 rondjes te maken. Het eerste stuk is goed, dat zand daar bleek een perfect idee! totdat je de rubbermatten afdaling opdraait, de gang zat erin , ik kijk; beneden een grote baggerzee! Remmen kan niet dus dwars erdoor ; ik was door!! Hierna werd het steeds slechter. Op sommige stukken lopen zelfs de rocket rons vol en glibber je rond. Dan achteraan; grote plassen! Er omheen kan haast niet dus hoppa rechtdoor. Gelukkig betrachtte ik enige voorzichtigheid anders was ik gelijk een bom in de bagger geslagen, het midden van de meeste plassen is DIEP!!! Voorzichtig het rondje afgemaakt , het werd langzaam weer wat beter. Gefinisht in zo'n 35 minuten. Gezien de asdiepe modderpoeltjes het tweede rondje afgeblazen. ![]() Zaterdag ga ik weer rechtsaf!!! ![]() |
|
IP gelogd |
|
|
diana
MTB'er
Lid geworden: 21 April 2009 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 79 |
![]() Geplaatst op: 12 Augustus 2010 om 17:41 |
|
En waar blijft de foto
|
|
|
Diana
|
|
IP gelogd |
|
|
zandhopper
friends
![]() Geplaatst op: 12 Augustus 2010 om 17:50 |
|
Dat zou wel geinig zijn; zo mogelijk een foto ergens achterin de bagger.
![]() Btw; foutje , zaterdag linksaf naar schoorl, das appetijtelijker, en de bediening bij duinvermaak vrolijker. ![]() |
|
IP gelogd |
|
|
Willy78
friends
Lid geworden: 12 Mei 2005 Online status: Offline Berichten: 263 |
![]() Geplaatst op: 13 Augustus 2010 om 10:17 |
|
Ik vind GMA een leuk stuurparcours met een maar...
Als het parcours droog is, zijn er veel brandneters (wordt wel aardig bijgehouden, maar ik kom altijd gehavend thuis) Als er geen brandnetels zijn, is er véél modder. En schoonmaken van mijn bike vind ik erg intensief (t.o.v. Schoorl). Verder fiets ik altijd op FF, dus dan is het ook glibberen door de modder (en met de aanwezige boomstronken en wortels kan een valpartij raar aflopen). Kortom, ik zit te wachten op een laagje zand op het nieuwe parcours. Men kan het nu nóg verder verlengen, maar ik denk dat een goed rijdbare ronde van groter belang is. Verder vind ik GMA toch een heel eigen karakter hebben. Het Robbenoordbos heeft ook wel zo'n ondergrond en slingert, maar die bochten zijn groter en heb je een hogere gemiddelde snelheid. GMA is echt sturen (nat of droog). |
|
|
Als je nooit remt, rij je te langzaam!
|
|
IP gelogd |
|
| << Vorige Pagina van 15 Volgende >> |
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|